(İSTANBUL) – Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde binlerce kişiye aşure dağıttı. Etkinlikte, vatandaşlar hem aşurenin tadına baktı hem de Belediye Başkanı Esin Köymen ile bir araya gelme fırsatı buldu.
Maltepe Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde geniş katılımlı bir aşure dağıtım programı gerçekleştirdi. Etkinliğin ana merkezi, Maltepe Meydanı oldu. Aşurelerin öğle saatlerinden itibaren dağıtılmasına başlanmasıyla meydanda uzun kuyruklar oluştu.
Vatandaşlarla selamlaşan Başkan Köymen, vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti. Meydandaki içten atmosfer, paylaşım ruhunu bir kez daha gözler önüne serdi.
PAZAR GİRİŞLERİNDE DE AŞURE DAĞITILDI
Belediye, aşure ikramını sadece ilçe meydanıyla sınırlı tutmadı. Günlük yaşamın ve hareketliliğin yoğun olduğu mahalleleri de kapsayan bir planlamayla ilçenin büyük pazarlarında da stantlar kuruldu. Aydınevler ve Zümrütevler’de kurulan pazarlara alışverişe gelen mahalle sakinleri ve pazar esnafı, belediyenin aşure ikramıyla karşılandı.
VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR
Muharrem ayının getirdiği paylaşma kültürünün mahallelerde hissettirilmesinin önemine değinen ilçe sakinleri, Köymen’e ve emeği geçen tüm belediye personeline teşekkürlerini iletti.




